План наукових семінарів
Тематика наукових семінарів для студентів
кафедри інженерної педагогіки на 2013-2014 н. р.
?
|
Тема |
ПІБ відповіда льного |
Вид роботи |
дата |
1. |
1. Методологія науково-педагогічних досліджень: елементи дослідницької діяльності студентів, наукова творчість 2. Наукова робота викладачів і студентів як складова професійної діяльності викладачів та підготовки майбутніх фахівців. |
доц. Лучанінова О.П. студ. гр. ПР01-11
|
1.Доповідь 2.Доповідь -слухання доповіді студента; -наукова дискусія; -обговорення ходу виконання наукових досліджень на кафедрі; -обговорення наукових тем досліджень для студентів; - керівництво науковою роботою студентів; -друкування статей у співавторстві зі студентами |
Вересень |
2. |
1. Зміст і структура НДРС 2. Основи науково-педагогічних досліджень. Наукова робота очима студентів. Використання інтернет-ресурсів: пошук діагн. методик |
Доц. Лучанінова О.П. студ. гр. ПР01-11 |
слухання доповіді студента; наукова дискусія; визначення об’єкту та предмету дослідження
|
Жовтень |
3. |
1. Науково-дослідна робота студентів ВТНЗ: основні напрями науково-дослідницької роботи магістрів та спеціалістів 2. Презентація дипломів 3. Про розробку методичних матеріалів із використанням дослідницьких методів (глосаріїв, кросвордів, програм і методик соціологічних досліджень тощо) |
доц. кафедри Лучанінова О.П.
студ. гр. ПР01-09 С/М
|
слухання доповіді студента; наукова дискусія; вибір студентами груп ПРО форм участі у науковій роботі академії; обговорення з викладачами-керівниками наукової роботи студентів етапів роботи; попередні виступи студентів на засіданнях психолого-педагогічного клубу) |
Листопад |
4. |
1. Підготовка майбутніх фахівців до професійної діяльності в умовах інноваційного освітнього простору 2.Особливості педагогічного експерименту під час наукових досліджень: теоретичні та емпіричні методи |
студ. гр. ПР01-11
доц. Лучанінова О.П. |
слухання доповіді студента; наукова дискусія; роль констатувал. і формувального експериментів у педагогічних дослідженнях; діагностика як невід'ємна частина дослідження; виступи студентів про вибір теорет. та емпірич. методів дослідження. |
Грудень |
5. |
1. Сучасні інноваційно-інформаційні технології навчання 2. Форми і методи наукових досліджень: практичний аспект |
студ. гр. ПР01-11т доц.. кафедри |
слухання доповіді студента; наукова дискусія; практичне використання різних методів діагностики;робота з анкетами, методика обробки анкет; педагогічне спостереження |
Грудень |
6. |
1. Роль інформаційних технологій навчання у формуванні професійно-ділових якостей спеціаліста 2. Модель випускника – інженера-педагога. Презентація моделі. |
студ. гр. ПР01-09 Сєдова О. ст.викл. УчительІ.Б |
слухання доповіді студента; наукова дискусія |
Січень |
7. |
1. Упровадження результатів студентських робіт у практику, публікування статей, тез доповідей у наукових збірках. 2. Методика застосування дослід. методу під час проведення теор.та практ. занять |
студ. гр. ПР01-11 доповідь доцента Лучанінової О.П. |
слухання доповіді студента; наукова дискусія.
|
Січень |
8. |
1.Метод проекту та його особливості 2.Професійні очікування молодого спеціаліста; психологічні складові професійної кар’єри.
|
студ. гр. ПР01-11т доповідь доцента Сурякової М.В |
слухання доповіді студента; наукова дискусія;
|
Лютий |
9. |
1. Розвиток дослідницьких умінь у процесі виконання самостійних навчальних завдань 2. Організація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів |
студ. гр. ПР01-09 доповідь ст. викл. Фоменко І.А. |
слухання доповіді студента; наукова дискусія;
|
Лютий |
10 |
1. Звіт студентів із переддипломної практики 2. Диплом спеціаліста як складова професійного становлення студента: обговорення ходу виконання дипломної роботи 3. Інноваційна складова диплома магістра: пошуки та досвід |
доповіді студентів групи ПР01-09 Проф. Палагута В.І. доц. Лучанінова О.П. |
слухання доповіді студента; наукова дискусія; |
Березень |
11 |
1. Експериментальна частина диплому очима студентів: обговорення ходу виконання дипломної роботи 2. Проблеми фахової підготовки інженера-педагога (наукова, методична та організаційна складові діяльності) |
доповіді студентів групи ПР01-09 Доц. Лучанінова О.П. |
слухання доповіді студента; наукова дискусія;
|
Квітень |
12 |
1.Професійна компетентність магістра: педагогічна інновація як складова фахової підготовки магістра. 2. Роль семінарів психолого-педагогічного клубу в професійному становленні студента-науковця виступи студентів із тематики досліджень на Всеукраїнських, міжнародних конференціях; МА |
Доц. Лучанінова О.П. доповідь ст. викл. Фоменко І.А.
|
слухання доповіді студента; наукова дискусія;
|
Травень |